Известие

Collapse
No announcement yet.

Почистване на резервоар.Как?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Само съм чувал, че съществуват такива системи, но това за инерционния контакт на нашите возила го научих докато търсех повече инфо за помпата в E-learn:



    Представлява метална сачма в конично легло, която стои в леглото заради действието на гравитацията и това на постоянен магнит. При големи ускорения, сачмата излиза нагоре от леглото си и задейства механично контакт, който прекъсва захранването на помпата (масата).


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      Много малко вероятно е да е този инерционен ключ... Той е един и същи във всички италиански коли от няколко поколения, което за мен означава, че е доста fail-proof...

      Иначе да светне чека без да запише грешка мисля, че не е възможно - чека светва когато се записва грешка (но не светва за всички грешки, има и такива дето се пишат без никава индикация)...

      Comment


      • #33
        Аз сега прочетох чак, че като изгасне не пали веднага. Възможно е наистина помпата в резервоара като загрее да затяга. А чека вероятно светва защото колата изгасва и остава на контакт.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Аз сега прочетох чак, че като изгасне не пали веднага. Възможно е наистина помпата в резервоара като загрее да затяга. А чека вероятно светва защото колата изгасва и остава на контакт.
          Ама Андро пише, че и само при изкачване на наклон (ако не е съвпадение).
          Ако това не е съвпадение и наистина се влияе от положението на купето спрямо хоризонталата, аз залагам на 2 възможни причини:
          1 - боклуци или вода в резервоара
          2 - неизправност във въпросния инерционен ключ.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Ама Андро пише, че и само при изкачване на наклон (ако не е съвпадение).
            Ако това не е съвпадение и наистина се влияе от положението на купето спрямо хоризонталата, аз залагам на 2 възможни причини:
            1 - боклуци или вода в резервоара
            2 - неизправност във въпросния инерционен ключ.
            Хм... ще трябва да прочета цялата тема явно... ама някой друг път...

            Няма особено голям смисъл. Тъпо е по принцип да се хвърля боб. Трябва си една добра диагностика на място и ще се разбере проблема къде е.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #36
              Сега няма да гадая, къде е проблема, но ще кажа как са развива гривната без скоба и без намесата на чук и секач.
              Взимаш един здрав кожен колан.Навиваш един парцал върху гривната и стягаш колана като примка отгоре, без да го закопчаваш, като стягаш в посоката на развиване.После с едната ръка придържаш и буташ, а с другата теглиш мъжки края на колана близо до катарамата.Ако не си разбрал, пиши да ти нарисувам картинка
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                Сега няма да гадая, къде е проблема, но ще кажа как са развива гривната без скоба и без намесата на чук и секач.
                Взимаш един здрав кожен колан.Навиваш един парцал върху гривната и стягаш колана като примка отгоре, без да го закопчаваш, като стягаш в посоката на развиване.После с едната ръка придържаш и буташ, а с другата теглиш мъжки края на колана близо до катарамата.Ако не си разбрал, пиши да ти нарисувам картинка
                Това е ценно ноу-хау.
                Наистина при положение, че има еластичен момент на усукване (заради гумено уплътнение предполагам), да се прилага постоянно и плавно усилие за отвиване е по-добрият вариант от чукането със секач при което всеки удар се поема еластично и след това се връща в изходно положение.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Това е ценно ноу-хау.
                  Наистина при положение, че има еластичен момент на усукване (заради гумено уплътнение предполагам), да се прилага постоянно и плавно усилие за отвиване е по-добрият вариант от чукането със секач при което всеки удар се поема еластично и след това се връща в изходно положение.
                  Какво да ти кажа? Нали знаеш лафа : "Сиромах човек, жив дявол."
                  Между другото, номера минава и за маслените филтри.
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                    Какво да ти кажа? Нали знаеш лафа : "Сиромах човек, жив дявол."
                    Между другото, номера минава и за маслените филтри.
                    дълго време си развивах маслените филтри с офицерски колан.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #40
                      Колеги край на мистерията. В събота закарах колата на диагностика в сервиз на Фиат и Алфа Ромео. Преди да я закарам купих и нов горивен филтър, като мислех , че е от него, но така или иначе беше си за смяна. Та, на диагностиката с еоказа, че ми е заминал ДАТЧИК НА КОЛЯНОВИЯ ВАЛ. Това е причината колата да гасне. Съвпадение е, че колата гасне по баирите само, но има и логично обяснение- просто тогава загрява дотолкова , че датчика да изпляска. И пали разбира се след като изстине. Всички процедури са били безмислени междувременно.
                      Имаше и 3 съпътстващи грешки на тази за вала, която по спомен беше нещо от сорта на Lost cohesion between нещо and revs, и те са EGR, RPM и тази за свещите. Оказа се че EGR има показатели на съвсем нов и явно е запила тази грешка заради холовия датчик дето е заминал. Същото и за оборотите.
                      Колкото до помпата в резервоара- това се отвива само със скоба, която аз нямам. Пластмасовия о-ринг СЕ ЧУПИ много лесно и не препоръчвам на никой да я удря с отверка или нещо друго докато се развие. Просто трябва да се стегне със скобата и да се развие. За късмет обаче, във сервиза бяха разглобили точно такава помпа- от резервоара на друга 166. Колеги, има цедка, която едва се виждаше. Събира буклуци, да знаете. При мен не от това бе проблема, но щом си намеря скоба ще си направя профилактика.
                      Горещо благодаря на всички , които ми помогнаха със съвети и насоки.
                      П.С Lordliness ми дължи кафе и кола
                      Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                      EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                      Comment


                      • #41
                        Тоест твоята помпа не си я отварял последно..? Иначе супер, че си решил проблема...

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                          Тоест твоята помпа не си я отварял последно..? Иначе супер, че си решил проблема...
                          Не съм. Не мога без скоба. Оребренията на о-ринга отгоре се чупят като солети ако ги натиснеш с отверка и започнеш да чукаш та да се отвият. Но както писах и горе- за късмет в сервиза бях свалили една таква, същата и на нея има цедка. Точно на нея имаше яко буклуци и вярвам , че и нашите са така. Не можах да снимам, щото тъпия Андроид не дава като имаш по 20% батерия. Иначе щом намеря скоба ще сваля и моята за да я почистя. За сега само горивен филтър и нов датчик на коляновия вал.
                          Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                          EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
                            Не съм. Не мога без скоба. Оребренията на о-ринга отгоре се чупят като солети ако ги натиснеш с отверка и започнеш да чукаш та да се отвият. Но както писах и горе- за късмет в сервиза бях свалили една таква, същата и на нея има цедка. Точно на нея имаше яко буклуци и вярвам , че и нашите са така. Не можах да снимам, щото тъпия Андроид не дава като имаш по 20% батерия. Иначе щом намеря скоба ще сваля и моята за да я почистя. За сега само горивен филтър и нов датчик на коляновия вал.
                            По метода за развиване, предложен от Myato пробва ли?


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              По метода за развиване, предложен от Myato пробва ли?
                              В същност колегата няма реален зор и аз на негово място не бих ровил нещо, дето не ми създава ядове.
                              Иначе, ако се наложи, да знае как може да се справи с подобни сглобки.
                              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                                Сега няма да гадая, къде е проблема, но ще кажа как са развива гривната без скоба и без намесата на чук и секач.
                                Взимаш един здрав кожен колан.Навиваш един парцал върху гривната и стягаш колана като примка отгоре, без да го закопчаваш, като стягаш в посоката на развиване.После с едната ръка придържаш и буташ, а с другата теглиш мъжки края на колана близо до катарамата.Ако не си разбрал, пиши да ти нарисувам картинка
                                Разбрах те. Не бях влизал уикенда и не съм ти видял поста. Тая вечер ще жертвам колана и ще видя какво ще стане. И снимки ще има. Но няма да насилвам работата при положение, че работи нормално и не дава ядове.
                                За пореден път се убеждавам, че тези коли се ремонтират с лап-топ, а не с друго.
                                Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                                EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                                Comment

                                Working...
                                X